Een duurzame website, in donker en licht!

Een duurzame website, in donker en licht!

TL Besparen BV is de grootste merkonafhankelijke B2B verlichtingsadviseur in Nederland, België en Duitsland.

Van webshop naar eigen identiteit

TL Besparen is een uniek concept, waarbij B2B gebruikers door heel Europa van a-z geholpen worden met het verduurzamen van hun verlichting. Wist je bijvoorbeeld dat je voor dit soort trajecten vaak subsidie kan krijgen? Maar ook dat LED verlichting niet alleen beter is voor het milieu, maar ook voor je werknemers?

Branding omzetten in ontwerp

TLbesparen.nl was een webshop CCV shop. Hoewel dit een goed lopende webshop was, ondersteunde het te weinig de unieke dienstverlening die TL Besparen kan bieden aan haar klanten.

Aan de hand van hun branding-boek, whitepapers en in overleg met het team is Blue 2 Blond met het voorstel gekomen van het huidige design voor de nieuwe website. Nadruk ligt nu niet meer op webshop artikelen, maar juist op de dienstverlening. En aangezien het gaat om verlichting, konden we het uiteraard niet laten om een dark-modus in te bouwen!

Duurzame, groene en snelle website

Het resultaat? De website sluit qua design en content beter aan bij de uiteindelijke doelgroep die TL Besparen wil bereiken. Maar niet alleen dat, de website is ook groener, sneller en duurzamer geworden.

En zo past de nieuwe website perfect bij hetgeen wat TL Besparen haar klanten wil bieden: een duurzame oplossing die beter is voor het milieu en de (gebruikers)ervaring van de klanten.

Website:
tlbesparen.nl
Oplevering:
december 2020
Teamleden: