Navigatie

Zendesk configuratie Onderhoud

Zendesk is een helpdesk oplossing die door organisaties kunnen worden ingezet om vraagstukken van klanten te beantwoorden. Deze vraagstukken kunnen via verschillende kanalen, zoals Zendesk zelf, eigen (bedrijfs)website, Twitter als ook telefonisch binnen komen. 
Tevens biedt Zendesk een API om data te onttrekken, of juist in te schieten in de helpdesk-omgeving.

Bij specifieke vraagstukken, bijvoorbeeld gemarkeerd middels zogenaamde tags, kan er een mail uitgestuurd worden om deze sneller onder de aandacht te brengen van je helpdesk-medewerkers. Het opzetten van Zendesk hoeft nog geen kwartier te kosten, verdere inrichting kost echter meer tijd.

Het aantal mogelijke gebruikers als ook mogelijkheid tot statistieken/insights of offline beschikbaarheid van data, zullen afhankelijk zijn van het gekozen abonnement.
Opdrachtgever:
AIO II BV
Oplevering:
Winter 2016
Zendesk configuratie

Voor een organisatie actief in de medische wereld, bieden we configuratieve ondersteuning binnen de Zendesk omgeving. 

  • smiley configuratie ten behoeve van klanttevredenheids onderzoek;
  • rapporten genereren omtrent ingekomen vragen, tevredenheidspercentages en reactie-tijden;
  • macro's en tags instellen ten behoeve van automatisering van binnenkomende vraagstukken;
  • helpcenter binnen Zendesk met veelgestelde vragen om bezoekers;
  • chat- en formulier widgets configureren voor binnen de helpcenter als ook bedrijfswebsite.